Moscow city racing
Heikki a htvgn Moszkvban jrt s a vros utcin szguldozott:

SZNET // HIATUS
Sajnos nincs elg idm az oldalra ezrt egy ideig biztos, hogy nem lesz friss az oldalon. FACEBOOK-on tovbbra is tudtok minket kvetni. //
Unfortunately I don't have enough time for the site so won't be any news for a while. You can follow us on FACEBOOK.
Kovalainen Magny-Cours-ban tesztelt
A Caterham ktelkbe tesztpiltaknt visszakerlt Heikki Kovalainen szerdn plyra vitte az istll autjt az egykori francia versenyhelysznen, Magny-Cours-ban.
A tesztelst termszetesen szigoran szablyozzk, gy a malj tulajdon csapat idei modellje is csak az vente mindenki szmra rendelkezsre ll filmforgatsi nap keretben grdlhetett ki, s legfeljebb 100 kilomtert teljesthettek, a versenyzsre sznt keverkektl eltr gumikat hasznlva.
A teszt nem ppen idelis krlmnyek kztt zajlott, hiszen heves eszs miatt Kovalainent vizes plya fogadta a franciaorszgi Nevers mellett, ahol legutbb 2008-ban rendeztek Forma-1-es versenyt.
A finn a bahreini els szabadedzsen lt idn elszr autba, hogy megoszthassa vlemnyt az idei s a tavalyi aut kztti eltrsekrl, Barcelonban pedig ismt feladatot szn neki a Caterham, ott ugyanis a csapat j fejlesztseit fogja kirtkelni az els gyakorlsi napon.
„Az idjrs megneheztette a dolgunkat Magny-Cours-ban, de sikerlt mindent elvgeznnk” - rta Kovalainen a Twitteren.
Helyszni felvtelek tansga szerint a csapat nhny j fejlesztst is plyra vitt, s elszr helyeztk fel az aut orrra azt az eszttikai elemet, amit a lpcss orrkp eltakarsnak cljbl tesznek lehetv a szablyok. A Caterham azon kevs csapat egyike, amely eddig nem lt ezzel a lehetsggel. hirado.hu
Bahrain els szabadedzs // First practice
Heikki Kovalainen: "Remek volt visszaszllni az autba, nagyszer, hogy jra ezzel a csapattal dolgozhatok. A prioritst ma az lvezte, hogy elmondjam a benyomsaim a 2013-as autrl, arrl a specifikcirl, amivel az els hrom versenyen indult az alakulat; sszehasonltottam a tavalyi verzival, tovbb a 2013-as gumikrl is visszajelzst adtam. Elsre gy rzem, nehezebb megtallni a balanszot ezzel az autval, br a szezon htralv rszben hasznlt konstrukci nem fog ennyire hasonltani a 2012-es autra. A gumiknl azt rzkeltem, hogy sokkal hamarabb elkopnak a tavalyiaknl. Nyilvnvalan egy trning kevs ahhoz, hogy megtljem, hogyan lehetne javtani a kezelhetsgen a belltsok segtsgvel, de sikerlt sok visszajelzssel szolglnom, ami szerintem hasznos lesz az istll szmra a belltsok s a gumik tern. Vrom Spanyolorszgot, ahol tbb j alkatrszt kapunk." //
"It was good to be back in the car and great to be back at work with the team. The main priority today was to help give my impressions of the 2013 car in the spec it ran in for the first three races this year against the car I raced last year, and to give my feedback on the 2013 tyres. The first impression I had was that this car, which is obviously closer to the 2012 car than what will be raced for most of the rest of the season, is certainly trickier to find a balance on than the 2012 car, and the 2013 tyres go off a lot faster than last years. After one session I clearly haven't had enough time in the car to find out how much we could change the handling with setup alterations, but I've been able to give the team a lot of feedback that I think will be useful this weekend on setup and tyres, and looking ahead to Spain where we'll have more new parts."
|