Koreai nagydj elzetes
Heikki Kovalainen: "A clegyenes egszen rvid, majd msodik fokozatban fordulunk be az egyes kanyarba. Nagyon szk s jl kell venni a kijratot ahhoz, hogy az els hossz egyenesben a legnagyobb sebessget el tudd rni, a KERS-t a kanyar kijrattl nyomni kell s a msodik kanyarban is meg lehet ezt tenni. A hrmas kanyar fktvja sima - egy jabb msodik sebessgi fokozat kanyar s a lehet legnagyobb sebessggel prblod teljesteni, gy jabb KERS s DRS hasznlat szksges. A ngyes kanyar majdnem 180 fokos, gy msodik, vagy els sebessgi fokozatba kell visszavltani, az aut egyenslytl fggen. Ha az aut elejn j a tapads, akkor taln msodik fokozatban is teljesteni tudod, msklnben egyesbe kell kapcsolni. Az ts s a hatos kanyar kiss becsaps, msodik sebessgi fokozat, de ezt kveten gyorstani kell, mivel a hetes kanyarhoz egy hegynek felfel rkezel meg, a nyolcas kanyarnl is padlgzzal lehet menni. A plynak ez egy gyors rsze, csak egy kiss kell elemelni a gzrl a lbad a kilences kanyarnl, gy a lehet legtbb sebessget lehet tvinni rajta s nagyon gyorsan rkezhetsz meg a tzes kanyar fktvjra. A tzes kanyarnl gyorsan vissza kell kapcsolni egyesbe s itt nem olyan fontos gyorsan a gzra lpni, sokkal inkbb a sebessg tvitele a lnyeges a kanyar kzepn s kijratn, majd jn a 11-es a dupla cscsponti kanyar, amelyet negyedik fokozatban kezdnk, majd visszavltunk hrmasba ahogy a 12-es kanyarhoz megrkeznk. A 12, 13, 14-es egy jobb-bal-jobb kanyarkombinci, kzepes sebessg, harmadik, vagy negyedik fokozatban teljesthet, j vonalat kell vlasztani a kijratnl, a 15-s kanyar eltt. A 15 s 16-os kanyar majdnem egy, de lnyeges, hogy elkerljk a 16-os kanyarnl tallhat kemny kerkvett, gy a gzra lehet lpni s rajt is lehet maradni a 17-es s 18-as kanyarnl s vissza is rtnk a clegyenesbe."
|