Szabadedzsek
Heikki az els edzsen a 9., a msodikon a 4. helyen vgzett!
„J, hogy ilyen krlmnyek kztt is kiprblhattam az autt. Emiatt is krztnk sokat dleltt, s dlutn is igyekeztnk a lehet legtbb idt plyn tlteni. Szmomra az extrm ess gumin nehezebb vezetni. De lehet, csak amiatt, mert ilyenkor eleve tbb vz ll a plyn. A kztes gumik egszen jl mkdnek, ha nincs olyan sok vz az aszfalton, s nincs annyi vztfolys sem – ebben az esetben ugyanis problmsak lehetnek” – fogalmazott Kovalainen a Sky Sports-nak.
Majd arrl is beszlt, hogy ezttal is hamar elkapta a ritmust autjval. „Nagyon jl kiegyenslyozott aut ez. Nem akarom magamat dicsrni, de ezt a kocsit egyszeren knny vezetnem. Mg ilyen krlmnyek kztt is jl reztem magamat benne, tmadni tudtam vele. Az idmr edzsen persze nehz lesz, hiszen minden ezredmsodperc szmt. Vasrnap pedig szerencssnek is kell lennnk” – mondta a finn, utalva austini balszerencsjre. Akkor a csapat eleinte azt hitte, a futam sorn megsrlt autja els szrnya, amit aztn le is cserltek – az utbbi vizsglatokbl viszont kiderlt, valjban egy eltmdtt fkht okozta a Lotus furcsa viselkedst. motorsportal.hu
//
Heikki Kovalainen: “Obviously, it was challenging conditions but it was good for me to get the experience in the wet weather. There were no big surprises and the car was behaving quite well. It was a little bit trickier than driving in the dry, but we expected this. That said, I think the team have made good progress in this area as it wasn’t too difficult to drive. There are still a couple of areas where we can improve on, and whether we have valid information for tomorrow’s weather we don’t know yet.”
|